WinterContact

Zorlu yol şartlarına karşı dayanıklılık için geliştirildi.

Ayrıca şu özellikte bulunur

  •  A-G
  • A
  • A-B
  •  

Continental Ultra Contact, özel YellowChili bileşiği ve bununla uyumlu bir sırt desenine sahiptir.

  • S-GRIP desen tasarımı sayesinde karda gelişmiş çekiş gücü.
  • PrecisionPlus sayesinde karda daha iyi yol tutuşu.
  • PowerSipes sayesinde daha iyi kuru yol tutuşu.
  • ActiveBand sayesinde kısa fren mesafesi.

Teknik Detaylar

Kış şartlarında gelişmiş çekiş gücü.

Çığır açan PrecisionPlus ve S-Grip teknolojileri sayesinde karşınıza ne çıkarsa çıksın WinterContact™ TS 850 P ile yola hazırsınız.

Test Sonuçları

AutoBild sportscars (D)10/2014 sayılı Ekim sayısında 2014 Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 235/35 R19 W/V ve test aracı BMW M 135i  modeliydi.

Bu test, Pirelli işbirliğiyle, AutoBild sportscars tarafından Vizzola, İtalya ve Alvsbyn, İsveç'te gerçekeleştirildi.

ContiWinterContactTM TS 850 P (235/35 R19 W/V) sonucu: "örnek niteliğinde"

ContiWinterContactTM TS 850 Phakkında: 

+ ıslak yolda "örnek" performans gösteren ikna edici kış lastiği
+ ıslak ve kuru yol tutuşunda çok iyi, iyi direksiyon tepkisi, hassas yanal kuvvet oluşumu
+ kuru ve ıslak zeminde kısa fren mesafesi
+ düşük yuvarlanma direnci

Teknoloji

SSR

SSR sistemi Continental tarafından özellikle alçak profilli lastikler için geliştirilen ve halen lastiklerin tüm standart jantlarla uyumlu olmasını sağlayan  bir runflat teknolojisidir. 

ContiSeal™

ContiSeal™, Continental tarafından geliştirilen, hasarlı lastik sırtını tamir etmek için tasarlanmış bir teknolojidir. ContiSeal teknolojisiyle üretilen lastiklerin içerisinde yapışkan kıvamlı bir dolgu malzemesi bulunur. Bu sayede, çapı 5 mm’ye kadar olan delikler %80 oranında (çivi yırtığı gibi) kapatılarak lastiğin patlama riski azaltılmış olur.

AB lastik etiketi

  • Islak Zemin Fren Performansı:

    Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.

  • Yakıt verimliliği:

    Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.

  • Dış gürültü:

    Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.

 
 

Ürün Yelpazesi

Yorum yaz