Zorlu yol şartlarına karşı dayanıklılık için geliştirildi.
Ayrıca şu özellikte bulunur
- A-G
- A
- A-B
Continental Ultra Contact, özel YellowChili bileşiği ve bununla uyumlu bir sırt desenine sahiptir.
Zorlu yol şartlarına karşı dayanıklılık için geliştirildi.
Ayrıca şu özellikte bulunur
Continental Ultra Contact, özel YellowChili bileşiği ve bununla uyumlu bir sırt desenine sahiptir.
SSR sistemi, Continental tarafından özellikle düşük profilli lastikler için geliştirilen ve lastikleri tüm standart jantlarla uyumlu bir runflat teknolojisidir. SSR, kendi kendini destekleyen güçlendirilmiş bir lastik yanak yapısına dayanmaktadır. Bir delinme durumunda, lastik yanağının jant ve yol arasında ezilmesini ve lastiğin janttan çıkmasını önleyerek yedek lastik ihtiyacını ortadan kaldırır. Yedek lastik taşımak zorunda kalmamak, araç ağırlığını azaltarak yakıt verimliliğini artırır. Ayrıca bagajda 80 litreye kadar boş alan yaratır. Kanunen zorunlu olmasa dahi dört lastiğin de SSR olması şiddetle tavsiye edilir.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Lastiğin sırt deseni kışın bile mükemmel yol tutuşu sağlar.
Lastiğin ilerici teknolojisi, olağanüstü sürüş dengesi ve çekiş gücü sağlar.
Bu, lastiğin ürettiği dış yuvarlanma gürültüsüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etiket, A'dan C'ye kadar olan sınıflarda derecelendirilen gürültü seviyesini gösterir.
Lastik, yağmurlu havalarda suda kızaklamaya ve karda kaymaya karşı korumayı artırır
Yorum yaz